Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Jul 2011 - 20:55:36 MET DST

Dnia Thu, 28 Jul 2011 19:58:07 +0200, USER0 napisał(a):

> Coś mi się obiło o uszy. Czy poza jego, jak piszesz, siemiężnością,
> są jakieś powody żeby go teraz nie używać? Na przykład czy są
> jakieś ograniczenia co do wielkości dysku, dysku SATA itp?

Zależy której wersji użyjesz. Kojarzę, że któreś starsze - ale wybacz, nie
pomnę której ostatniej to dotyczy - miała problemy z przywracaniem Visty czy
Windows 7.

> Ja tylko proszę o rady, a potem i tak robię wszystko na własną
> odpowiedzialność. :-)

Nic się nie martw. JoteR Cię i tak jeszcze profilaktycznie ochrzani. A jak
nie on, to <baczność>Animka<spocznij>. ;D

[ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]