Bezposrednie polaczenie kablowe w2k i xp.

Autor: THX <j666_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 13:16:32 MET DST

Potrzebuję połączyć bezpośrednio (ethernetem) dwa laptopy, jeden W2k Pro,
drugi XP Pro, celem poprzerzucania i synchronizacji danych.
Jak najprościej ustawić konta użytkownika, żeby mozliwie wszystko było
widziane?
W W2k Pro zdaje się nie ma możliwości udostępniania folderów (na hasło, bez
konta, tak jak było w W98SE/ME).
Ale coś mi chodzi po głowie, że w XP Pro taka opcja (bez konta, udostępnienie
folderów "na hasło") jest możliwa (byłoby najprościej?)?

Rzecz m.in. w tym, że i tu i tam trzeba posychronizować podfoldery
administratora (Moje_dokumenty itp. itd.).
Jakaś podpowiedź?

Nie mam zewnętrznego dysku o odpowiedniej pojemności, żeby sobie pomóc.
THX