Re: [ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniemwindows

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 21 Jul 2011 - 14:59:01 MET DST

W dniu 02.07.2011 14:17, RD pisze:
> Chodzi o wykonanie raportu dobowego na drukarce fiskalnej w miejscu sprzedaży detalicznej. Osoba obsługująca sprzedaż czasami zapomina wydrukować raport - są to 4 kliknięcia w ten sam przycisk na
> drukarce fiskalnej, a więc jest to prosta czynność i nie zajmująca czasu. I tak, wiem, że można wykonać następnego dnia przed dokonaniem sprzedaży, ale cały sęk w tym, że czasami ta osoba zapomina, w
> trosce o dobrą obsługę pierwszego klienta następnego dnia i jest problem.

> [...]

Szczerze mówiąc, potwierdzasz moje najgorsze obawy.

I dlatego też byłbym przeciwny implementowaniu rozwiązania,
o które Ci chodzi, bo zmniejsza ono *odpowiedzialność* pra-
cownika, wprowadzając procedurę, którą musi po prostu bez-
myślnie wykonać.

Następnym krokiem będzie wieszanie na drzwiach wejściowych
kartki "ZAMKNIJ PRZED OPUSZCZENIEM SKLEPU", żeby przypadkiem
pracownik nie poszedł po dniówce do domu zostawiając sklep
szeroko otwarty, bo nikt mu nie przypomniał o zamknięciu? ;)

Moje zdanie: albo powiesić odpowiednią informację gdzieś na
ścianie przy komputerze, albo po prostu rejestrować niewy-
konanie polecenia i wyciągać jakieś konsekwencje.

|                 |  Politechnika Śląska                   |