Re: windows 2k3

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_wytnijto.onet.pl>
Data: Tue 28 Jun 2011 - 15:19:13 MET DST

Użytkownik "Bartosz" <lot_nie_chce_spamu@algrim.pl> napisał w wiadomości
news:iucgp8$umt$1@node2.news.atman.pl...
Czy istnieje jakiś sposób aby zabronić administratorowi możliwości
zamknięcie aplikacji pracującej w tle. Jest widoczna na pasku systemowym.
Wiem oczywiście, że można zainstalować ją na koncie użytkownika i tak
zrobić, mnie natomiast interesuje czy może za pomocą jakiejś sztuczki nie
można zabrobnić zamykania aplikacji przez "X" "zamknij".

Na pewno mozna bo np. programy antywirusowe czasami blokuja zamkniecie
procesu, natomiast nie wiem jak .... :)