windows 2k3

Autor: Bartosz <lot_nie_chce_spamu_at_algrim.pl>
Data: Tue 28 Jun 2011 - 14:17:29 MET DST

Czy istnieje jakiś sposób aby zabronić administratorowi możliwości zamknięcie aplikacji pracującej w tle. Jest widoczna na pasku systemowym.
Wiem oczywiście, że można zainstalować ją na koncie użytkownika i tak zrobić, mnie natomiast interesuje czy może za pomocą jakiejś sztuczki nie można zabrobnić zamykania aplikacji przez "X" "zamknij".