Re: windows 7, gadget pulpitu pokazujÄ…cy obraz video z karty

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 16:27:20 MET DST

BartekK wrote:
> googluje i znaleźć nie mogę prostego rozwiązania, może ktoś spotkał
> siÄ™:
> Chciałbym znaleźć aplikację w formie gadżetu pulpitu windows vista/7,
> która "po prostu wyświetla obraz" z wskazanego (wybranego w jej
> konfiguracji) wejścia video, przy czym jako wejście video rozumiem
> kamerkę usb, wejście video na karcie TV czy karcie cctv
> "wielokanałowej" itp źródło przechwytywanego obrazu. I jeszcze by
> można odpalić kilka takich okienek, a każde z innym wskazaniem
> wejścia, tak bym na pulpicie miał podgląd kilku kamer, np chcę
> [...]

Wiem że to półśrodek, ale ja mam taki podgląd odpalając programik
MobiolaWebCam który zmienia mi telefon w kamerkę internetową (ale z takim
plusem, że okienko jest bardzo malutkie)plus dodatkowo malutki
"alwaysOnTopMaker", dzięki niemu mam okienko z podglądem zawsze na wierzchu.
Tobie polecam oczywiście zamiast tego mojego rozaiązania użycie VLC Playera,
który jest niezasobożerny, może być otwierany w kilku kopiach, ma
przechwytywanie obrazu nawet z aparatu AMI monochromatycznego ;)

Ale tak jak mówię, to nie gadżet windowsa, to aplikacja.