windows 7, gadget pulpitu pokazujÄ…cy obraz video z karty

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 26 Jun 2011 - 14:38:49 MET DST

googluje i znaleźć nie mogę prostego rozwiązania, może ktoś spotkał się:

Chciałbym znaleźć aplikację w formie gadżetu pulpitu windows vista/7,
która "po prostu wyświetla obraz" z wskazanego (wybranego w jej
konfiguracji) wejścia video, przy czym jako wejście video rozumiem
kamerkę usb, wejście video na karcie TV czy karcie cctv "wielokanałowej"
itp źródło przechwytywanego obrazu. I jeszcze by można odpalić kilka
takich okienek, a każde z innym wskazaniem wejścia, tak bym na pulpicie
miał podgląd kilku kamer, np chcę zerknąć co dzieje się przed budynkiem
- minimalizuje okienka i widzÄ™ ;) Bez odpalania windows media center itp
kobył zajmujących czas i zasoby.