Re: Problem z logowanie do serwisu na Windows XP

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Jun 2011 - 00:40:26 MET DST

difek <difitWYTNIJTO@onet.eu> napisał(a):
> &gt;
> &gt; Hmmmm, źle ustawione TTL? Jeśli błąd jest we wszystkich
> przeglądarkach to
> &gt; problem jest z systemem, cache nie trzeba ruszać.
> &gt;
> We wszystkich, to czyli co trzeba zrobić ?

Przepraszam, chodziło mi o MTU.
http://www.tweaks.pl/czytaj,jak_ustawic_mtu,135.html

> Btw. od paru dni też, jak pisze na niusach to moja odpowiedź zamiast być
> dołączana to wątku to otwiera nowy.

Weź pisz czymś normalnym, wygląda na to, że interfejs onetu nie umie ani
cytować ani wątkować. Nie dołącza się bo brakuje u Ciebie nagłówka
References, który zawierałby identyfikator wiadomości pod którą Twoja się
podpina.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/