Re: Problem z logowanie do serwisu na Windows XP

Autor: difek <difitWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Wed 22 Jun 2011 - 08:43:30 MET DST

&gt; difek napisał(a):

&gt; &gt; &amp;gt;

&gt; &gt; &amp;gt; Hmmmm, źle ustawione TTL? Jeśli błąd jest we wszystkich

&gt; &gt; przeglądarkach to

&gt; &gt; &amp;gt; problem jest z systemem, cache nie trzeba ruszać.

&gt; &gt; &amp;gt;

&gt; &gt; We wszystkich, to czyli co trzeba zrobić ?

&gt;

&gt; Przepraszam, chodziło mi o MTU.

&gt; http://www.tweaks.pl/czytaj,jak_ustawic_mtu,135.html

&gt;

&gt; &gt; Btw. od paru dni też, jak pisze na niusach to moja odpowiedź zamiast być

&gt; &gt; dołączana to wątku to otwiera nowy.

&gt;

&gt; Weź pisz czymś normalnym, wygląda na to, że interfejs onetu nie umie ani

&gt; cytować ani wątkować. Nie dołącza się bo brakuje u Ciebie nagłówka

&gt; References, który zawierałby identyfikator wiadomości pod którą Twoja się

&gt; podpina.

&gt;

Ustawiłem na MTU 1470, działa, dzięki wielkie. Tej drugiej opcji na razie nie
ruszałem.
To jakbym jeszcze się dowiedział dlaczego tak nagle przestał obsługiwać ramki
1500 ? Cały rok działało dobrze. Czy to wina systemu? Jaka aktualizacja?

Normalnym tzn czym ? Mozilla i IE robią to samo. Też cały czas działało a od
paru dni się tak dzieje, że nie dołącza do właściwego wątku.

Pozdrawiam