Re: Przeniesienie Win SBS2003 na nowe dyski

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 18 Jun 2011 - 01:39:31 MET DST

Dnia Fri, 17 Jun 2011 15:18:02 +0200, Adam Koltowski napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> W zasadzie tyle. Operacja pracochlonna ale do zrobienia. Wczesniej
> zasymulowalem ja na testowym serwerze zeby wiedziec czy wszystko bedzie
> dobrze.
>
> Any questions ?? Please ask. .....

Czyli w zasadzie zrobiłeś to tak, jak sugerowałem. Dodam więc tylko, że
spod Drive Snapshot można podzielić dysk bezpośrednio przed
przywróceniem zawartości obrazka, zaś sam program nie wymaga ani
rejestracji przed pobraniem, ani zgody autora na wykorzystanie triala do
przywrócenia partycji systemowej, ani też instalacji na dysku twardym.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/