Re: Outlook Express -brak polskich znak贸w (tylko od jednego nadawcy)

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Jun 2011 - 10:58:09 MET DST

Dzisiaj zainstalowa艂em Mozilla Thunderbird. Tak z ciekawo艣ci.
Natychmiast po otwarciu tego programu pocztowego, bez 偶adnej ingerencji w
ustawienia tego programu:
wiadomo艣ci z Open Finance, kt贸re w OE wy艣wietla艂y si臋 nieprawid艂owo - w
Mozilla Thunderbird wy艣wietli艂y si臋 poprawnie.
Moje wnioski s膮 nast臋puj膮ce:
-albo moje ustawienia w OE s膮 nieprawid艂owe (ale kt贸re, skoro te decyduj膮ce
zosta艂y wykonane zgodnie z zaleceniami,
-albo po prostu: "ten typ (OE) tak ma" i nic si臋 na to nie poradzi.

Po tym eksperymencie odinstalowa艂em Mozilk臋, bo nie chc臋 mie膰 podw贸jnych
program贸w do tego samego.
Informacje z Open Finance otrzymuj臋 tak rzadko, 偶e te krzaczki mi nie
przeszkadzaj膮.
Musz臋 jeszcze tylko przyzna膰 racj臋 Panu z obs艂ugi technicznej OF, kt贸ry
s艂usznie twierdzi艂, 偶e wina le偶y po stronie OE.
Pozdrawiam