Dell Studio W7 64 a service pack 1

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2011 - 10:27:43 MET DST

Za chiny ludowe nie mogę zainstalować service pack 1 do W7 64 HP na Dell
Studio 1555.
Odinstalowałem antywirusa, próbowałem jakiejś poprawki ze strony MS,
naprawiałem aktualizacje i wszystko na nic.
Aktualizacja się pobiera, instaluje, restart i komunikat że się nie
powiodło i anuluje zmiany. System oryginalny kupiony z laptopem, nie był
zmieniany język (takie coś też wyczytałem)
Nie upierałbym się przy tej aktualizacji gdyby nie to że od początku
system jest "dziwny-niestabilny" :-) a konkretnie nie lubi usypiania i
hibernacji. Po którymś razie potrafi się niemiłosiernie zamulić.
Panel sterowanie działa dopiero po restarcie exploratora windows (za
drugim razem) Od początku tak było.
Miałem nadzieję że service pack coś pomoże.
Trochę strach teraz że mi się system wysypie.

PS. W mordę... najnowszy wspaniały ;-) legalny system ... zachciało mi
się 64 bit bo jest 4G Ram a tu takie niedoróbki :-(