w7 zablokowane wyswietlanie wideo na niektorych stronach

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Tue 07 Jun 2011 - 00:38:57 MET DST

Witam,
Jakis czas temu podczas przegladania strony Apple pojawil sie komunikat,
ze (z tego co pamietam) strona chce uzyskac dostep do...
Dalem "blokuj" jednak wydaje mi sie, ze od tego momentu mam zablkokowany
dostep do wszelkich materialow wideo na tej stronie. Pojawia sie logo
QT, panel sterowania ponizej i koniec. Przegladalem Zapore Windows lecz
nie znalazlem tam niczego co sugerowaloby przyblokowanie tej wlasnie
strony. Bylbym wdzieczny za podpowiedz - chcialbym zobaczyc jak to
Stefan ciekawie prawi o nowych ficzerach jego wynalazkow ;]
Pozdrawiam