Re: Acronis, czy BootItNG, czy....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 03 Jun 2011 - 06:56:15 MET DST

Dnia Fri, 3 Jun 2011 01:30:16 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:z4jnkzrdzcf0.dlg@kwinto.prv
>
> faktycznie, zapomnialem, pisywales o tym.
> a czy to cudo przeniesie system/partycje c:\ na komp. o zupelnie innej
> konf. sprzetowej?

Przenieść przeniesie. Pytanie czy system wstanie. Drive Snapshot potrafi
dodać do stworzonego obrazu z systemem jakieś brakujące sterowniki. Ale
bez ustalenia, o jakie chodzi, i bez przetestowania tej funkcjonalności
na konkretnym sprzęcie, nie da się nic zagwarantować. I nie dotyczy to
tylko Snapshota - tego po prostu NIE DA się zagwarantować.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/