Re: Acronis, czy BootItNG, czy....

Autor: Bies <galapagos21_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 23:47:53 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:is7rts$44e$1@inews.gazeta.pl...
> cos mi sie zdaje, ze albo Acronis True Image Home, albo BootIt. Ale
> dopytam:
>
> Czy prawda jest , że dopiero "Acronis True Image Home 2011" z dodatkiem
> "Acronis (...)Plus Pack" umozliwia takie przeniesienie calego systemu na
> _kompletnie_inną_konfiguracje_sprzetowa_ ?
>
> http://www.acronis.pl/homecomputing/products/trueimage/plus-pack.html

Acronisa używam od wersji 7, a obecnie 2011 (chyba 14-sta). Przynajmniej do
celów które wymieniłeś wersja Home dla XP całkowicie wystarcza. Dodatek Plus
Pack nie występuje w normalnej instalacji, ale wg. opisów umożliwia
przywrócenie systemu na inną konfigurację sprzętową. Jak poczytasz
instrukcję co do jego używania i ograniczeniach, to nie jest tak różowo.
System daje się postawić, ale może okazać się, że jest to atrapa i trzeba
wszystko instalować od początku (chyba, że jest to wymiana dysku). Ja
wstrzymałem się z taką instalacją, ponieważ, każda kolejna wersja tego b.
dobrego programu staje się niepotrzebnie przeładowana funkcjami mało
potrzebnymi i obciąża usługami i procesami system. Jest w coraz większym
stopniu przystosowywana do działania automatycznego, co w zastosowaniach
użytkowników domowych ma mikry sens. Wyłączenie dysku przenośnego, na którym
przechowujemy kopie zapasowe, na początku też sprawia kłopot dla obecnej
wersji. Powoli zaczyna to przypominać produkty Nero.

Bies