Re: różnice między Acronisami

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 11:08:20 MET DST

Dnia Thu, 2 Jun 2011 10:35:00 +0200, 1634Racine napisał(a):

> nie; bylem tutaj sam, ale i tutaj, i na www acronisa _nie_ jest uzywana
> zbitka: "Echo Enterprise" (chociaz moze jest,ale ja nie widze). A mnie
> chodzi o prosta rzecz: "Image Home" vs. "Echo Enterprise". Dokladnie _te_
> slowa z nazw.
> Ale oczywiscie mozna przyjac na zasadzie domyslu, Ĺźe jesli cos jest ze
> slowem Server w nazwie, to tak,czy tak -jest do zastosowania _takze_ w Nowej
> Hucie, a nie tylko w chalupie, natomiast Home _tylko_ w chalupie. I tak
> mniej wiecej odpowiedzial mi czlowiek z Acronisa i juz jasne.

Coś mi się zdaje, że to po prostu bajzel na stronie Acronisa. Gdyż wrzucenie
w wyszukiwarkę u nich zbitki "Echo Enterprise" pozwala się dostać m.in. do
strony:
http://www.acronis.pl/enterprise/products/choose-trueimage/index.html

I wtedy "Acronis True Image Echo Enterprise Server" masz. Tyle tylko, Ĺźe
obok jest informacja "Jest już dostępny program Acronis Backup & Recovery
10, czyli nowa generacja produktów True Image.". Po kliknięciu w "Acronis
True Image Echo Enterprise Server" lądujesz na stronie z opisem "Acronis®
Backup & Recovery™ 10 Advanced Server".

Może na angielskiej stronie znajdziesz więcej. :)

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]