Re: różnice między Acronisami

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 02 Jun 2011 - 10:35:00 MET DST

Przemysław Ryk in news:6mehznf3optt.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> To:
> http://www.acronis.pl/backup-recovery/advanced-server/index.html
> http://www.acronis.pl/homecomputing/products/trueimage/comparison.html
> nie pomoże?

nie; bylem tutaj sam, ale i tutaj, i na www acronisa _nie_ jest uzywana
zbitka: "Echo Enterprise" (chociaz moze jest,ale ja nie widze). A mnie
chodzi o prosta rzecz: "Image Home" vs. "Echo Enterprise". Dokladnie _te_
slowa z nazw.
Ale oczywiscie mozna przyjac na zasadzie domyslu, że jesli cos jest ze
slowem Server w nazwie, to tak,czy tak -jest do zastosowania _takze_ w Nowej
Hucie, a nie tylko w chalupie, natomiast Home _tylko_ w chalupie. I tak
mniej wiecej odpowiedzial mi czlowiek z Acronisa i juz jasne.