Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 02:22:30 MET DST

U偶ytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:is3uiv$sn9$1@inews.gazeta.pl...
> "Araneus Diadematus" napisa艂:

> Chcia艂e艣 mi co艣 powiedzie膰? To prosto w oczy poprosz臋, bez chowania
> si臋 za

Tak, pij臋 do tego, co napisa艂e艣.

> czyim艣 postem i u偶ywania trzeciej osoby liczby pojedynczej.

Ale nie pisa艂em do ciebie, nie uzna艂em za stosowne odszukiwa膰
konkretnego twojego posta, tyle wystarczy.

> I zostaw te panie za progiem.

A nie, bo one pod samym wej艣ciem czekaj膮, Operetka, to nie tylko
przybytek muzyczny.

> Ot贸偶 to. Ja zbyt wiele razy mia艂em sytuacje, 偶e osoba siedz膮ca na艣cie
> lat przed ekranem z dwoma panelikami nie potrafi艂a wykona膰
> najprostszej czynno艣ci na innym komputerze pozbawionym
> nortoncommanderopochodnej nak艂adki.

Co nie znaczy, 偶e wszyscy tacy b臋d膮.

> Ja wiem, 偶e wi臋kszo艣膰 os贸b na tej grupie u偶ywa takiego czy innego
> narz臋dzia 艣wiadomie, wykorzystuj膮c wi臋kszo艣膰 jego funkcji. Ale
> istnieje olbrzymia rzesza u偶ytkownik贸w u偶ywaj膮ca komputera tak, jak
> u偶ywali ich 15 czy 20 lat temu - nc.exe w autoexecu, bo inaczej nic
> si臋 nie da zrobi膰. I te

Nie m贸w za wszystkich, m贸w za t臋 wi臋kszo艣膰.

> przyzwyczajenia z MS-DOS przenosz膮 do nowego 艣rodowiska tylko po to,
> 偶eby m贸c wykonywa膰 podstawowe operacje na plikach. Ta siermi臋偶na
> ergonomicznie nak艂adka stanowi ca艂y ich 艣wiat, bo nikt im nie pokaza艂,
> 偶e mo偶na inaczej, przeciwnie - instaluje si臋 im r贸偶ne protezy po to
> tylko, 偶eby nadal mieli te swojskie paneliki.

To ci teraz m贸wi臋 wprost - odpowiedz na pytania, kt贸re zada艂 kolega, a
kt贸re zby艂e艣 "nie o to pytano".

> Ty u偶ywasz tego, bo tak sobie wybra艂e艣 i tak ci wygodniej, ale taki
> pan

Taxamo ty.

> Wiesiek poproszony o sprawdzenie, ile mu miejsca zosta艂o na dysku,
> zaczyna

Jak nie umie korzysta膰 z tego co mu dano... no c贸偶, ja tylko czekam na
takich, par臋 zer i innych cyferek zn贸w zmieni posiadacza.

> panicznie lata膰 mi臋dzy prawym a lewym okienkiem, a po偶yczaj膮c laptopa
> na wyjazd w teren, nie potrafi przegra膰 na艅 potrzebnych mu plik贸w bez
> tych swoich panelik贸w, a 偶e w domy艣lnym stylu XP nie ma na pulpicie
> ikonki M贸j Komputer, to le偶y i kwiczy. 10 lat po wypuszczeniu XP on
> nie umie si臋 w nim

Mnie si臋 nie chce szuka膰 tej ikonki, gdy potrzebuj臋 eksploratora
(wyobra藕 sobie, zdarza si臋, do pewnych rzeczy u偶ywam nadal jego,
zdziwiony?), WIN-R, explorer - i ju偶 mi wyskakuje, czego chc臋. Kiedy艣,
do艣膰 dawno temu, by艂em przez tydzie艅 zmuszony obs艂ugiwa膰 OE wy艂膮cznie z
klawiatury - okaza艂o si臋 pod koniec, 偶e robi臋 to wyra藕nie szybciej, ni偶
mysz膮, skompaktowanie folder贸w? Mysz膮? Po co? ALT-P,F,A i ju偶.

> porusza膰, bo po co mia艂 si臋 z nim zapoznawa膰? Przecie偶 on nadal ma
> swoje 2 paneliki, tak jak mia艂 je w ubieg艂ym wieku, bo kto艣 "uczynny"
> posadzi艂 mu TC. Wy艣wiadczaj膮c mu nied藕wiedzi膮 przys艂ug臋.

Jak jest pipa, to i TC schrzani.

> Taka jest moja opinia, oparta na obserwacjach w pracy i nie tylko i
> nie ma si臋 co pieni膰, rzuca膰 mi臋sem i odstawia膰 gieroja, 偶e ty w TC to
> hohoho a

Nie ohoho, tylko pij臋 do tego, ze wypowiadasz si臋 w tonie "moja racja
jest najbardziej moja i tylko jedyna s艂uszna, a ka偶dy inny to siermi臋ga
i be, bo olewa tak膮 superwspania艂o艣膰, jak膮 jest eksplorator Windows".
P贸jd藕my dalej - miast u偶ywa膰 np. menedzera dysk贸w, za艂atwiajmy wszystko
osobnymi poleceniami diskpart, mountvol, format, zw艂aszcza w temacie
k艂adzenia zestawu paskowego...

> nawet wi臋cej. Bo to by艂 tw贸j 艣wiadomy wyb贸r. W wielu innych
> przypadkach jest to tylko si艂a przyzwyczajenia u偶ytkownika,
> ograniczaj膮ca jego horyzont do dw贸ch siermi臋偶nych panelik贸w ;->

B臋d膮cych poziomo, czy pionowo?

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com