Re: darmowy (do firmy )zamiennik total commandera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Wed 01 Jun 2011 - 01:24:49 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:is3s22$1kj$1@mx1.internetia.pl...
> Ale to TC robi sobie sam z siebie tą obsługę zipa/archiwizacji?

Ależ oczywiście. Ma to od lat wbudowane.

> To ja wole "siermiężność nortonowską" w FAR, który kompresje i inne

Jego ZIP obsłuży > 4GB?

> takie załatwia zewnętrznymi programami wywoływanymi w tle, tak że np u

A cóż ci stoi na przeszkodzie podłączyć zewnętrzny archiwizer ZIP (czy
jakikolwiek inny)? Nic. Do wyboru, d koloru, przeptaszasz 1-2 opcje i
już, TC korzysta z zewnętrznego programu. Następny odptaszek - i także
przy rozpakowaniu.

> mnie - archiwizacjÄ™ "pod maskÄ…" FARa realnie robi 7zip "commandline"
> ale ja tego nie widzÄ™.

A to TC pluginem załatwia. Jest zresztą tych pluginów całe multum.
STFW - za dużo teraz je wyliczać.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com