Re: drukaarka PDF

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 31 May 2011 - 20:11:30 MET DST

"Kermit qzwo @jc.cy>" napisał:

> Osobiście polecam BullZip PDF Printer -

"it is FREE for personal and commercial use up to 10 users".
Wątkotwórca ma tych userów ze 30, chyba, że nie wszyscy muszą go mieć. Ale z
doświadczenia wiem, że jak ktoś zacznie używać jakiegoś programu dziś, to
jutro będą go mieli zainstalowanego wszyscy w pokoju, a za tydzień w całej
firmie. A że szef, jak wynika z następnych postów, raczej nie jest skłonny
do finansowania zakupu oprogramowania, więc zacznią się jęki i wzajemne
podsrywania: to ja muszę mieć ten program, bo byłem pierwszy i się już
przyzwyczaiłem, niech Józek zrezygnuje! Czemu Józek, jemu jest bardziej
potrzebny, wydymajmy Stasia! Szefie, to ja, Stasio, a Józek z Heńkiem chcą
mnie wydymać z BullZipa, a przecież to ja wysyłam klientom Niesłychanie
Ważne Projekty w pedeefie!
IMHO od początku trzeba celować w pełni darmowe oprogramowanie.

JoteR