Re: [ot] lokalizacja zrodla spamu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 29 May 2011 - 00:19:14 MET DST

Tomasz Chmielewski in news:94cgm4F1j3U1@mid.uni-berlin.de
> I oczywiscie dla ulatwienia napisales to w, hmm, ktorym poscie w watku?

blad w Twoim rozumieniu mojego posta bierze sie z nieznajomosci tego
prostego softu, do ktorego link podalem. Nic zlego to nie znaczy, ponad to,
ze ja ten soft znam, bo uzywam, Ty zapewne nie. Tylko tyle.

W root poscie napisalem:

"(....) czy znacie jakas inna aplikacje, ktora po analizie zrodla
listu-spamu jest w stanie podac ewentualny adres nadawcy spamu? "

- i (dalej czytaj raczej uwaznie) to jest _dokladniejsza_ prawda niz zawarta
cytowanym przez Ciebie opisie programu, bowiem faktycznie jest tak, ze (jak
napisane w opisie)
_program_ten_doprowadza_do_proponowanego_adresu_abuse_ , ale zanim to zrobi,
_podpowiada_ , _sugeruje_adres_nadawcy_ , bowiem nie sadzisz chyba, ze adres
abuse bierze sie z powietrza.
Zamiast korespondowac malo tworczo - moze w wolnej chwili wklep jakis mail
spamowy w ten soft, a zobaczysz o co tak naprawde pytam.

Oczywiscie pomijamy tutaj kwestie technik rozsylania spamu, trafnosci
wykrytego adresu, itp itd.