Skype + vista - od wczoraj kicha

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 08:22:59 MET DST

Witam.

Do wczoraj nie było problemów. Zamknąłem wychodząc z pracy komputer, i po
przyjściu do domu, po otwarciu nie mogę załączyć Skype. Od pojawienia się
okienka logowania mija kilka sekund, nawet czasami zdążę wpisać kilka liter
hasła a później program wywala się. Dostaję komunikat:

Program Skype przestal działać.
Trwa wyszukiwanie rozwiązania problemu przez system Windows

a później :
Program Skype prestał działać
Program przestał działać poprawnie z powodu wystąpienia problemu. System
Windows zamknie program i powiadomi Cię, jeśli istnieje dostępne
rozwiązanie.

W rozwiązaniach rozwiązania nie ma. Podejrzewałem, że winna jest jakaś
aktualizacja, ale nie, ostatnia była kilka dni temu i dotyczyła tylko
Windows Defendera.
Miałem kiedyś tak, że nie dało się równolegle załączyć GG i Skypa, później
to minęło, długi czas był spokój, a od wczoraj Skype w ogóle nie działa.
Ściągnąłem nawet najnowszą wersję i bez zmian.

Ktoś wie o co może chodzić?
Vista Home Premium
laptop Asus M50VMseries