Re: W7 nieprzezroczyste belki okien

Autor: PaweL <lespawmalpa_at_interia.pl>
Data: Fri 27 May 2011 - 08:00:37 MET DST

> Pobierz najnowsze sterowniki do karty grafiki i zainstaluje je.

Spróbowałem, dostałem komunikat że się nie da i żeby skontaktować się z
producentem komputera. Ten mój sprzęt czyli HP G72 ma 2 karty graficzne -
Intel HD i Ati5470, potrzebuje specjalnej wersji sterownika? Automatyczna
aktualizacja HP oznajmia że wszystko jest na bieżąco, nie ma nic do
pobrania.

Paweł