Re: nieusuwalny plik

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 23 May 2011 - 12:35:38 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:irbvgv$22au$1@opal.icpnet.pl
> No i co Ci wyszło?

Grzesiek, nie czepiaj sie "podstepnie" :)
Przeciez wiadomo - po tym, co napisalem - "co wyszlo".

Natomiast nie mam w miare mocnej odpowiedzi na pytanie: ktory soft
najskuteczniejszy. Bo chyba nie ma takiego.
Moge tylko wspomniec sytuacje sprzed okolo miesiaca, kiedy unlocker nie
zdolal zlikwidowac pliku, z ktorym poradzil sobie FileASSASSIN. Ciekawe bylo
to, że unlocker nie pokazywal _zadnego_ uchwytu dla tego pliku. Ale zdaje
sie, ze nie zawsze pokazuje...
To wszystko. Dlatego mam tych softow kilka, ktorys raczej zadziala.