Re: Win7 zmiany niektorych nazw na angielskie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 20 May 2011 - 10:09:06 MET DST

Dnia Fri, 20 May 2011 09:15:04 +0200, yamma napisał(a):

> Ja nie pracuję w Redmont. Ale rozumiem, że nikt jeszcze nic sensownego nie
> wymyślił i po prostu nie ma od kogo zerżnąć. :-)

Co ma miejsce pracy do tego? Skoro rzucasz taką tezą, jak "A tak w ogóle to
tam w Redmont chyba brakuje mądrego, który w końcu zaprojektowałby porządne
Menu Start tak, aby mozna było swobodnie sobie je organizować wedle własnego
upodobania.", to miałem nadzieję, że coś na jej uzasadnienie - poza Twym
Głębokim Bo Tak - masz.

> Generalnie chodzi o to, że próba organizacji Menu Start przez użytkownika
> skutkuje tym, że deinstalatory gubią stosowne ścieżki w Menu Start i po
> deinstalacji zostają tam katalogi i skróty-widma. Problem, IMO, jest w
> samych założeniach gdzie Menu Start jest zwykłym katalogiem na dysku. To już
> od dawna powinna być struktura danych podobna do rejestru z własnym
> dedykowanym exploratorem.

Nie sądzisz, że to trochę mnożenie bytów ponad miarę? Oddzielna struktura
a'la rejestr, oddzielne narzędzie do jego przeglądania. To, że elementy Menu
Start to foldery i skróty do plików, to moim zdaniem błędne nie jest - nawet
mało doświadczony użytkownik sobie bez problemów dorzuci skróty do programów
czy dokumentów do Menu Start przeciągając je z pulpitu czy eksploratora.
Może gdyby w pliku .lnk tworzonym przez instalator, zawarta była informacja
o takim jego "pochodzeniu", to utrzymać porządek byłoby łatwiej.

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]