Re: Win7 zmiany niektorych nazw na angielskie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 18 May 2011 - 19:04:48 MET DST

Dnia Wed, 18 May 2011 15:16:47 +0200, yamma napisał(a):

> No to może jeszcze powiedz to mojemu, bo ilekroć chcę przeciągnąć folder w
> inne miejsce, to pokazuje mi się ikonka zakazu. Ot, np. chciałbym sobie
> przeciągnąć folder JoWood do folderu Gry i kupa.

http://youtu.be/pWy41wOgLWg?hd=1 - dla folderu Gry działa tak samo -
sprawdziłem.

Zresztą tak samo jest przecież pod Windows XP...

> Chciałbym założyć sobie nowy folder w folderze Gry, robię prawoklik,
> szukam opcji Dodaj folder i... znowu kupa. To tak się w 2007r. robi GUI?

Masz na tym samym filmiku - choć tu się zgodzę, że wygodniej byłoby uzyskać
do tego dostęp już po prawokliku na obszar Menu Start wyświetlający katalogi
i skróty programów.

> A gubienie polskich nazw to jest nagminne, ostatnio folder Muzyka zmienił mi
> się automagicznie na Music.

Vistę x64 postawiłem na domowym kompie 26 grudnia 2008. Działa 24/7/365 i
jakoś nigdy nawet nie spróbowała zmienić nazwy katalogu...

> A tak w ogóle to tam w Redmont chyba brakuje mądrego, który w końcu
> zaprojektowałby porządne Menu Start tak, aby mozna było swobodnie sobie
> je organizować wedle własnego upodobania.

Czyli np. jak? Nie, żeby było najgenialniejszym z możliwych, ale ciekaw
jestem, jakie masz na to pomysły.

> Na razie przypomina to działania Tuska w kwestii bandytów na stadionach.
> Skoro nie możemy sobie poradzić z synchronizacją Menu Start i plikami
> uninstall poszczególnych aplikacji, to w ogóle zablokujmy możliwość
> zmiany lokalizacji w Menu Start. Bo potem klient narzeka, że po
> deinstalacji zostają mu katalogi-widma.

Ale czekaj - zablokowanie zmiany lokalizacji w Menu Start występuje gdzie?
Przy instalacji programu? To się raczej autorów programu czepiaj...

> No widzisz, a mnie oczekiwanie po parę sekund aż gałąź się łaskawie rozwinie
> troszeczkę jednak denerwuje.

Ten filmik, do którego Ci adres podesłałem, nagrywałem na Windows 7
odpalonym pod VMware. System działający de facto na jednym rdzeniu z Core 2
Duo i 2 GB pamięci. Jakoś się nie chcą podfoldery rozwijać zużywając po
kilka sekund czasu. :D

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]