Re: Win7 zmiany niektorych nazw na angielskie

Autor: yamma <yamma_at_wp.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 15:16:47 MET DST

Przemysław Ryk wrote:

> Dobrze, że Menu Start zarówno w używanej przeze mnie Viście, jak i
> Windows 7 o tym nie wie...

No to może jeszcze powiedz to mojemu, bo ilekroć chcę przeciągnąć folder w
inne miejsce, to pokazuje mi się ikonka zakazu. Ot, np. chciałbym sobie
przeciągnąć folder JoWood do folderu Gry i kupa. Chciałbym założyć sobie
nowy folder w folderze Gry, robię prawoklik, szukam opcji Dodaj folder i...
znowu kupa. To tak się w 2007r. robi GUI?
A gubienie polskich nazw to jest nagminne, ostatnio folder Muzyka zmienił mi
się automagicznie na Music. A tak w ogóle to tam w Redmont chyba brakuje
mądrego, który w końcu zaprojektowałby porządne Menu Start tak, aby mozna
było swobodnie sobie je organizować wedle własnego upodobania. Na razie
przypomina to działania Tuska w kwestii bandytów na stadionach. Skoro nie
możemy sobie poradzić z synchronizacją Menu Start i plikami uninstall
poszczególnych aplikacji, to w ogóle zablokujmy możliwość zmiany lokalizacji
w Menu Start. Bo potem klient narzeka, że po deinstalacji zostają mu
katalogi-widma.

> Nie mam powodów do narzekań.

No widzisz, a mnie oczekiwanie po parę sekund aż gałąź się łaskawie rozwinie
troszeczkę jednak denerwuje.
yamma