Re: Komunikator do rozmów zagranicznych

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 16 May 2011 - 15:13:58 MET DST

Użytkownik "SUB" <SUB@sub-sub.pl> napisał w wiadomości
news:4dd1205b$0$2507$65785112@news.neostrada.pl...
> Mnie chodziło o znalezienie kogoś, kogo nie znam, a kto potencjalnie
> nadawałby się do prowadzenia rozmów, czyli o możliwość wybrania języka
> dyskusji, zainteresowań, ewentualnie wieku, itp. itd.
> Wydaje mi się, że takie coś było kiedyś w Skype możliwe.

Przyznam, że nie pamiętam, natomiast próbowałem b. dawno temu Paltalk-a,
to chyba miał...

Co do Twojej uwagi - poczytuję to raczej za plus - nie zwalają mi się
tabuny (no, teraz rzadziej) ignorantek/-ów, które/którzy nawet nie
wiedzą, że przychodząc do kogoś należy się przedstawić (i jeszcze
potrafi pretensje mieć, że się nie odzywasz). W Skype nie muszę dawać w
opisie "anonimy wypierdalać", lub innych, mniej, lub bardziej dosadnych
określeń. Najlepiej, gdyby możność bycia znajdowanym była opcją, a
jednocześnie, aby nie trzeba było ukrywać profilu, jak to robię w GG
("nie pokazuj danych").

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com