Re: Komunikator do rozmów zagranicznych

Autor: SUB <SUB_at_sub-sub.pl>
Data: Mon 16 May 2011 - 15:02:19 MET DST

> Znalazłem za to gdzie jest u mnie _ukryte_ wyszukiwanie: Kontakty - Dodaj kontakt - tu wpisujemy jakieś imię/nazwę itp i podaje
> nam ile mamy pasujących kontaktów - klikamy na liczbę i wybieramy nam pasujące. Ale to zakręcili...
To pozwala znaleźć kogoś czyje imię i/lub nazwisko znamy.
Mnie chodziło o znalezienie kogoś, kogo nie znam, a kto potencjalnie
nadawałby się do prowadzenia rozmów, czyli o możliwość wybrania języka
dyskusji, zainteresowań, ewentualnie wieku, itp. itd.
Wydaje mi się, że takie coś było kiedyś w Skype możliwe.