Re: konfiguracja RAID 0 [Win 7]

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 12 May 2011 - 21:34:45 MET DST

Dnia Thu, 12 May 2011 09:13:55 +0200, Leszek napisał(a):

> Jeszcze na dysku SSD mam system, on koniecznie musi być cały czas
> podłączony. Chyba dam sobie jednak spokój z RAIDem.

RAID sam w sobie nie jest jakimś "złem wcielonym" ;D. Sam używam kombinacji
RAID0 na dwóch dyskach na system, oprogramowanie i często wykorzystywane
dokumenty plus oczywiście dodatkowe napędy na kopie zapasowe. Ja Ci tylko
przedstawiam możliwe problemy. Jeżeli w BIOS kontroler SATA masz ustawiony
na IDE, to jest duże prawdopodobieństwo, że po przestawieniu tego na RAID,
system się niestety nie podniesie.

> Jeszcze raz dzięki,

Nie ma za co. :)

[ Kiedy człowiek nie pragnie tego, czego i tak nie może mieć, na pewno     ]
[ łatwiej mu się żyje.                     (Clive Barker "Piąte dominium") ]