Re: konfiguracja RAID 0 [Win 7]

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 12 May 2011 - 02:09:03 MET DST

Dnia Wed, 11 May 2011 22:52:25 +0200, gawfron napisał(a):

> Ostatecznie, można je chyba po prostu odpiąć na czas tworzenia raidu?

Jajo będzie wtedy, gdy:
- na dysku nie wpinanym w RAID jest system
- w BIOS kontroler SATA ustawiony jest w tryb IDE

Skutki?
- mając kontroler w trybie IDE nie utworzy się RAID
- mając kontroler w trybie RAID dwa nowe dyski w stripping (jak w tu
omawianym przypadku) się wepnie, ale nie wiem, czy Windows (ruszający z
odpiętego na czas spinania napędów w RAID0 dysku) wstanie po takim zabiegu.

[ To jest komiczne, że mężczyzna, który się nie musi troszczyć o nic na    ]
[ świecie, żeni się.                                              (Eminem) ]