Re: bluetooth w win7

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Mon 09 May 2011 - 19:17:21 MET DST

On 8 Maj, 22:23, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:

> Do przesyłania plików do/z każdego normalnego telefonu nie ma potrzeby
> instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania i to od czasów Windows XP.

> No ale wątkotwórca napisał, że ma sparowane i "się widzą" (cokolwiek to
> oznacza)

a więz oznacza to ze są sparowane tzn zronbiłem wyszukiwanie,
urzadzenia się znalazły, system w7 ustalił kod, który wpisałem na
nokii, po czym zaznaczyłem że mają się łączyć automatycznie

system wykrył "usługi' w telefonie i do większości zainstalował
sterowniki

> zatem problem raczej nie leży w systemie operacyjnym. Nie wiadomo,
> jak przesyłał te pliki wcześniej, nie wiadomo jak teraz usiłuje je przesłać,
> nie wiadomo czy zna tę procedurę, którą opisałeś i czy próbował w ten
> sposób -  w ogóle nic nie wiadomo, jedynie to, że "generalnie nic nie
> działa - żadna funkcjonalność".

procedure znam - odpisałem już przedmówcy

> Zatem trzeba tę funkcjonalność dołożyć,
> najlepiej instalując dedykowany do tego modelu aparatu soft producenta.

to w ostateczności - wczesniej bez tego działało podejrzewam ze jest
to jakiś problem z sterownikiem dla wersji 32, bo na stronie della są
niby tylko stery do 64bit, ale po wypakowaniu jest instalka z
podkatalogami w32 i w64, a po naciśnięciu setup wszystko się
"prawidłowo" instaluje