Re: bluetooth w win7

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Mon 09 May 2011 - 19:12:28 MET DST

On 8 Maj, 21:48, ejek <ejek-us...@autograf.pl> wrote:

> Do przesyłania plików do/z telefonu Nokia nie ma potrzeby instalowania,
> żadnego oprogramowania w systemie Windows 7
>
> Aby odebrać plik z telefonu, należy go wysłać korzystając z odpowiedniej
> opcji w menu telefonu "wyśli przez bluetootch" lub podobnie nazwane...
> W tym czasie, duży komputer musi oczekiwać na ten plik (kliknąć
> "Urządzenia bluetooth" a z menu wybrać "Odbierz plik")

na tym konkretnym w7 nie mam opcji odbierz plik, na telefonie robię
wyślij plik prze BT, wybieram sparowany komputer dell naciskam wyślij
i nic się nie dzieje i po dłuższej chwili pisze wysyłanie nieudane

nadmienię że w ustawieniach laptopa mam zaznaczone by odbierał z tej
konkretnej noki wszystko bez pytania

> A jak wysłać z komputera do telefonu...? Oczywiście prosto:
> należy z menu (system Windows 7)
> "Wyślij plik" wybrać plik/i do wysłania :)

i tez nie działa

> Oczywiście bluetooth w telefonie musi być włączony,
> i muszą być warunki do uzyskania połączenia: komputer - telefon,
> czyli muszą być sparowanie oraz zachowana nieduża między nimi odległość...

leżą obok siebie :(