inwentaryzacja oprogramowania

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 23:22:28 MET DST

ógłby mi ktoś polecić jakieś darmowe/ trial narzędzie do inwentaryzacji
oprogramowania ?
Chcę:
1. sprawdzić, jakie oprogramowanie jest zaistalowane na komputerach, dla
office/windows- pożądane numery seryjne
2. oszacować ilość plików mp3 itp- jak są, to z reguły pościągane
nielegalnie- do "wytępenia" ;)
3. Program powinien dać się uruchomić z sieci/pen drive bez konieczności
instalacji na komputerze
4. miłe byłyby narzędzia do zbiorczego opracowania wyników skanowania
5. inne pożyteczne funkcje.

Możecie mi coś polecić ? Komputery w firmie to stacje z win xp.