Re: W7 - powiadamianie o aktualizacjach

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 18:42:07 MET DST

Dnia Tue, 19 Apr 2011 11:24:32 +0200, PureNick napisał(a):

> Ja od czasów zamierzchłego XP mam zawsze ustawione:
> "Powiadamiaj, ale nie pobieraj ani nie instaluj" czy jakoÅ› tak.
> W każdym razie w Windows 7 odpowiednikiem tegoż jest:
> http://ibozaur.w.zax.pl/temp/win7update_settings.png

No dobrze, sprawdzę przy następnej aktualizacji jak sie opcja sprawuje.
Przy tym ustawieniu pojawia się wiadomość w centrum akcji. Informuje ona,
że mam niezgone z zaleceniami ustawienia windows update. Istnieje możliwość
wyłączenia tego powiadomienia poprzez kliknięcie pod nim opcji wyłączenia
powiadomień. Czy wyłączenie powiadomienia spowoduje również wyłączenie
ewentualnych powiadomień o aktualizacjach rónież?