Re: W7 - powiadamianie o aktualizacjach

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 11:24:32 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Marek
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witam,

> Czy ktoś z Was wie jak należy ustawić aktualizowanie się W7 aby system
> powiadamiał o tym, że pobrał coś nowego? Miałem tryb automatycznego
> instalowania włączony lecz nie sprawdza się. Właśnie odkryłem w Centrum
> Akcji/Windows Update, że mam 20 niezainstalowanych poprawek. W XP
> wyskakiwała chmurka co pewien czas gdy aktualizacje były gotowe do
> zainstalowania a tu są tajne. :-/

> Ważne: komputer prawie nigdy nie jest wyłączany inaczej niż z klawiatury
> (stan S3).

Ja od czasów zamierzchłego XP mam zawsze ustawione:
"Powiadamiaj, ale nie pobieraj ani nie instaluj" czy jakoś tak.
W każdym razie w Windows 7 odpowiednikiem tegoż jest:
http://ibozaur.w.zax.pl/temp/win7update_settings.png

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/