Re: Problem z WiFi (wolne i rwie)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 21:34:17 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4d6176dc$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...
> Nie ma sznas, licencje na Autocada, ArcGIS i parę innych rzeczy
> związanych z Windowsem, zresztą, Linux - wifi nigdy nie działało u
> mnie stabilnie na jakimkolwiek sprzęcie.

Ano, sam widzisz... Ironia losu? Bo na WINE nie liczę, nie wszystko
łyknie...
U mnie Wi-Fi - wchodziło automatycznie, ale, aby zadziałało, czasem
trzeba się było "nieco" nagrzebać, a macanie wifi pod linem powiem
delikatnie, zbyt wygodne nie jest... Mój Pingwin zresztą znajduje kartę
i pyszczy, że są do niej stery... Ale to różnie bywa...

Powodzenia...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com