Re: Problem z WiFi (wolne i rwie)

Autor: Tomasz Sałajczyk <salata_at_nielubiespamu.konto.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 19:58:58 MET

W dniu 2011-02-20 12:08, Osadnik pisze:

> Tylko czemu by się by nagle uwziął na mojego laptopa? Poza tym często mi
> w laptopie "znika" karta sieciowa po wykonaniu polecenia wyłącz. Tak czy
> inaczej sieciowa na płycie LAN juz przestała zupełnie działać...

Znajdź jakąś live dystrybucję Linuxa, która pójdzie na tym laptopie i
zobacz jak wygląda sprawa z tymi transferami. Nie jest może to najlepszy
test bo z stabilnością sterowników wifi pod Linuxem to różnie bywa ale
może da się wykluczyć winę sprzętu. Zawsze możesz przeinstalować
wszystko w cholerÄ™...

--
Tomek