Re: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 13:27:55 MET

Dnia Wed, 09 Feb 2011 12:34:37 +0100, Irek N. napisał(a):

> Przemek, wyluzuj. Nie ma sensu w emocje wpadać, przynajmniej nie z
> takiego powodu.

Emocje? To raczej nie ja się ciepię, że wrzuciłem pytanie i przez tyle czasu
nikt się nie kwapił z odpowiedzią.

> Przeginasz, a może problem był sprzętowy i należało właśnie tam zapytać?

Może tam będzie przedszkole w przyszłości...

> Zawsze przeglądam wstecz, zanim zapytam (z lenistwa, ciekawości co się
> na grupie dzieje i chyba przede wszystkim z niecierpliwości). Nie
> widziałem żadnego tematu związanego z moim problemem, więc zapytałem, to
> źle?

Nie. Od tego jest grupa by pytać (choć drogi do pytania na pl.comp.pecet
dlaczego mi _system_ RAIDa nie widzi, skoro _sprzęt_ jak najbardziej
raportuje poprawność jego utworzenia, to nie bardzo chwytam). Pretensje, że
nikt nie udzielił odpowiedzi (ta grupa), czy ironicznie pogonił Cię za NTG
(pl.comp.pecet), to już IMVHO buractwo.

(ciach...)

[ Sooner or later, everybody gets replaced.                                ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]