Re: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 12:44:59 MET

> A jaki interes miałby Microsoft w przewidywaniu, co będzie
> za 10 lat w branży? Szczególnie, jeżeli w tym czasie poja-
> wiają się dwie nowe wersje tego programu a firmie zależy
> przecież na tym, żeby je sprzedać, a nie żeby "robić dobrze"
> posiadaczom starej wersji?

Niby tak, busines rządzi. Podobnie wygląda chyba każda branża.
Zresztą, dokoła rzeczy coraz marniejsze (tańsze za razem), tylko że mnie
to niespecjalnie odpowiada. Przyzwyczajam się i do momentu gdy działa -
nie tykam :)

> Równie dobrze możesz narzekać, że wiele programów DOSowych
> nie obsługuje więcej niż 16 MiB pamięci RAM i partycji ponad
> 2 GiB.

No właśnie nie do końca, projektując DOS-a nie mieli długoletniego
doświadczenia, projektując XP - mieli!

> Myśl praktycznie, proszę :)

No kiedy staram się, ale i tak zdarza się kupić coś co ładnie wygląda,
ale w użytkowaniu tragedią jest. Co ciekawe, zawsze okazuje się to po
czasie, _dizajnerskie_ takie. ;)

> PS. Swoją drogą, takie kłopoty czekają teraz wszystkie te
> osoby, które w ciągu ostatnich kilku lat nie kupowały
> Visty i Windows 7, tylko specjalnie polowały na XP
> "bo szybszy", "bo mniej problematyczny", "bo znam",
> "bo nowsze są do kitu".

Spotkało mnie to, gdy W98 wycofali, teraz widzę że będzie podobnie z XP.
Kłopot w tym, że XP mi wystarcza (czy może wystarczało), a w W7 ślicznie
się gubię :( Jak znam życie, minie z rok, dwa i będę chwalił W7 :)
Normalna kolej rzeczy.

Miłego.
Irek.N.