Re: Pasek kart na dole?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 23:14:37 MET

Dnia Mon, 31 Jan 2011 15:56:05 +0100, 1634Racine napisał(a):

> Michal Kawecki in news:1k5fz23rzn5sg.dlg@kwinto.prv :
>
> wiem już, to se neda. Juz wyczytalen na forum opery.
> Jakos - od lat bedac przy operze także - nie moge sie zdecydowac na
> przejscie na 100%... Brakuje mi paru spraw, ale... może tak naprawde tylko
> jednej,ale kluczowej -> praca z zapisanymi sesjami kart, czyli: dodawanie
> ppm-em [albo inaczej, a prosto bardzo] konkretnej karty/strony do ktorejs z
> juz
> zapisanych sesji, podglad skladowych kart w konkretnej sesji, odpalanie
> wybranej karty z sesji. Tego w operze niet. Sesja zapisana, skladowe
> [...]

Dla mnie użyteczność tzw. "sesji" jest zerowa. Jeśli chcesz wiedzieć
dlaczego, to potestuj zachowywanie listy aktualnie otwartych okienek w
podfolderze utworzonym w zwykłych zakładkach i ich jednoczesne
otwieranie stamtąd...
(wiem, brakuje historii, ale to jedyna różnica)

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/