Re: Pasek kart na dole?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 15:56:05 MET

Michal Kawecki in news:1k5fz23rzn5sg.dlg@kwinto.prv :
> Tego Opera niestety nie potrafi.

wiem już, to se neda. Juz wyczytalen na forum opery.
Jakos - od lat bedac przy operze także - nie moge sie zdecydowac na
przejscie na 100%... Brakuje mi paru spraw, ale... może tak naprawde tylko
jednej,ale kluczowej -> praca z zapisanymi sesjami kart, czyli: dodawanie
ppm-em [albo inaczej, a prosto bardzo] konkretnej karty/strony do ktorejs z
juz
zapisanych sesji, podglad skladowych kart w konkretnej sesji, odpalanie
wybranej karty z sesji. Tego w operze niet. Sesja zapisana, skladowe
karty-adresy stron pochowane pod nazwa sesji [tylko to widac] i zero ruchu.
Czyli mieszkam i w ie/maxthon [ktory ma to rozwiazane b. dobrze], i w
operze...