windows 7 i raid?

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 23:24:42 MET

witam
nie znam sie na windowsach, zatem moje pytanie moze byc nieco dziwne:
czy jest mozliwosc, na windowsie 7 /ultimate edition- legalny, box/
oraz na dwoch dyskach (takie same, F3) zrobic cos w rodzaju intel
matrix? w sensie: moja plyta /szajs od asusa, kupiona tylko dlatego ze
nie chcialem zmieniac reszty zespolow /ram, procek/ gdy stara sie
zepsula /ok, przypadkowe zdarzenie// p5q se plus posiada mostek ich10,
niestety bez "R" na koncu- w biosie nie ma nigdzie zadnych opcji dot.
raida /w ogole ten bios jakis taki dziwny jest.../- a wiec ogolnie
chodzi mi o cos takiego: dysk podzielony na 2 partycje /C na system +
aplikacje + pagefile D na dane/, takie same (40 gb + reszta na D)- z
tym ze dyski C bylyby stripowane /dla uzyskania wiekszej szybkosci/,
dyski D- mirrorowane /dla bezpieczenstwa/. slyszalem o dyskach
dynamicznych- czy system moze byc na takim dysku zainstalowany?

pozdrawiam serdecznie
szymon