Re: dlczego pada mi internet ?

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 21:19:41 MET

goomish wrote:

> A szkoda. Jakbyś wgrał przynajmniej SP1 do tej Visty, to by ci ten
> limit sami wyłaczyli :-)
> http://support.microsoft.com/kb/969710/pl

sp1 mam od bardzo dawna a w linku który podałeś jest mowa o sp2:

"Domyślnie w systemach Windows Server 2008 z dodatkiem Service Pack 2 (SP2)
i Windows Vista z dodatkiem Service Pack 2 (SP2) limit półotwartych połączeń
TCP jest wyłączony. W tym artykule wyjaśniono, jak wymusić stosowanie limitu
półotwartych połączeń TCP w systemach Windows Server 2008 z dodatkiem SP2 i
Windows Vista z dodatkiem SP2. Ten limit to 10 połączeń.

Uwaga W systemach Windows Server 2008 i Windows Vista z dodatkiem Service
Pack 1 (SP1) maksymalna dozwolona liczba półotwartych połączeń TCP w
dowolnym momencie wynosi 10."

Ale dzięki ci za tą dobrą wiadomość, trzeba będzie zrobić aktualizację.
Trochę się boję, bo już kilka razy się zdarzyło, że po aktualizacjach nie
szło systemu uruchomić, tylko były BSODy.
Co się wtedy nazłościłem to moje.