Re: dlczego pada mi internet ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 20:11:57 MET

frank drebin wrote:

>jeżeli używasz na tym kompie jakichś programów P2P, to dla mnie jest
>to klasyczny przykład na windowsowy "limit połączeń".

Opowiadasz Waść bajki! :-)
Milion razy było już wałkowane, że ten cały "limit połączeń" nie jest,
bo nie może być przyczyną "padania" internetu, "zwalniania" i tym
podobnych bolączek.
Natomiast to co opisuje Marek, wskazuje na jakiś problem z DNS-em.
Zauważ, że wszędzie tam, gdzie do połączenia nie potrzeba nazwy DNS
połączenia jakoś tam działa (GG łączy się ze swoimi serwerami używając
adresów IP, nie potrzebuje tłumaczenia na nazwę domeny). I tylko trzeba
by ustalić, czy coś jest nieteges z routerem (nie wiedzieć czemu
czasami nie można się nań "wbić"), czy może antywirus/firewall coś za
dużo "zabezpiecza". A może któraś z usług Windowsa (klienty DNS, DHCP
czy co tam jeszcze) ma jakiś problem?

--
Pozdrawiam, Tomasz Zenger
[gg: 6653792]