Outlook Express "Elementy wyslane"

Autor: Radek Szwed <radekszwed_at_pochta.fm>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 10:36:17 MET

Witam

W programie Outlook Express mam następujący problem. Oprócz folderów:
- Skrzynka odbiorcza
- Skrzynka nadawcza
- Elementy wysłane
- Elementy usunięte
- Kopie robocze

Założyłem folder "kopia" ponieważ "elementy wysłane" rozrosły się postanowiłem
przenieść cześć wiadomości do nowego folderu i tu powstał problem.
W elementach wysłanych wiadomość wygląda tak:
- "do kogo - adres mail"* temat data

*"do kogo" - czyli adres pod jaki wysyłałem maila

w kopii po przeniesieniu wiadomość wygląda tak:
- "od kogo - adres mail"* temat data

*"od kogo" czyli mój adres mailowy

Mam pytanie czy można przenieść wiadomości z folderu "elementy wysłane" do
folderu "kopia" tak aby widok maili był takie jak w elementach wysłanych.

Pozdrawiam
Radek

Ps. Jeżeli coś jest niejasne to proszę założyć sobie dodatkowy katalog w OE
i przenieść kilka wiadomości z folderu "elementy wysłane" to wszystko
będzie jasne ;)