Re: Jak to jest z licencjami

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 10:01:56 MET

W dniu 2011-01-27 08:33, ikov pisze:
> Dodatkowo po stronie serwera można ustawić we właściwościach użytkownika
> program początkowy, który automatycznie uruchamia się po zalogowaniu na
> zdalny pulpit, a po wyłączeniu (programu) następuje zakończenie
> połączenia ze zdalnym. W sumie można by też zestawić jakiś vpn aby
> łączyć się mogli tylko właściwi użytkownicy.

Ja bardzo często u klientów tak ustawiam, jeśli ma pracować zwykły user
przykładowo na programie CDN-Optima (program ogólnie mówiąc do
kompleksowej obsługi firmy, link do dema kilka pięter wyżej w wątku).

Dzięki temu zyskujemy m.in.:
- nie ładuje się shell Windowsa, po zalogowaniu się do terminala
użytkownik ma działający program dosłownie po sekundzie, wszystko chodzi
zdecydowanie szybciej
- po wyjściu z programu automatycznie sesja zostaje zakończona
- brak możliwości wejścia do środowiska terminalowego przez usera

--
Pozdrawiam.
Adam.