Re: win2k napęd optyczny widzi jako dysk wymienny

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 16:07:28 MET

In news:4d3aef0a$0$2489$65785112@news.neostrada.pl,
*Jędrek* <spam@precz.pl> typed:
> Mój napęd ASUS DVD E-818AT
> Zgupiał system - prawdopobnie po zbootowaniu kompa z płytki ultimate boot
> cd for windows 3.60, nie zwróciłem uwagi kiedy dokładnie to się stało
> więc to tylko przypuszczenie. Zamiast widzieć napęd DVD asusa obecnie
> jako optyczny, win2k widzi go tak jakby to był pendrive (dysk wymienny),
> ale tak jakby był on w tym momencie odłączony więc operacji żadnych na
> nim się nie da spod win2k zrobić.

Usuń z men. urzązdeń wszystkie kontrolery, dyski, cdrom - zrestrtuj komputer
Lub wklej do notatnika tresc zawarta pomiedzy liniami ---------- i zapisz
jako
plik.reg

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
"UpperFilters"=-
"LowerFilters"=-

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdr4_2K]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdralw2k]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdudf]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UdfReadr]

Terz kliknj na tym pliku, a wpisze sie do rejestru.
Restart

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx