Re: Win7 - logowanie

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 19:22:14 MET

frank drebin wrote:

> tak Piotrze, to ten wpis

> przetestuję i w ciągu kilku dni napiszę (na pewno) o rezultacie.

Przetestowane i dalej zonk niestety :(
Po restarcie, po załadowaniu się systemu pojawia się okno logowania, od razu
z napisem "nazwa użytkownika lub hasło są nieprawidłowe". Trzeba kliknąć
"ok" i dopiero pojawia się okno "Janek" i miejsce na hasło.

co do rejestru:
to musiałem stworzyć a jako nazwę dałem również "Janek". Próbowałem również
bez tego wpisu i nie ma różnicy.

Zrobiłem screena z oryginalnych ustawień w rejestrze, które przywróciłem,
może będzie pomocne.
http://img694.imageshack.us/i/aaaapha.jpg/

Jak się nie uda to i tak dzięki za poświęcony mi czas.
Pozdrawiam