Re: Vista 64 - brak dźwięku z pc-speakera

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jan 2011 - 14:59:40 MET

BartekK wrote:

> Dobre :) A tak na poważnie - jeśli na prawdę nie wiesz, to pc-speaker
> nadaje sie tylko i wyłącznie do piskania, w prehistorycznych czasach
> ktoś coś robił że on odtwarzał dzwięki

No ja akurat chyba wiem ;)
Ten głośniczek był podłączony do płyty głównej IBMa i w sytuacji gdy
urządzenie nie wykrywało podłączonych głośników/słuchawek *cały* dźwięk
był kierowany do niego.
Zaznaczyłem celowo, że nie jest to beeper!! na płycie a normalny
głośnik o wymiarach jakie podałem.
Płyta zawiera swój własny beeper do wydawania dźwięków np.
informujących o błędach.

Głośnik ten podpięty do porzedniej płyty sprawował się całkiem dobrze.
Oczywiście odtwarzanie muzyki było lekką jej profanacją ;) ale dało się
go użyć np. jako głośniczek do Voipa czy usłyszeć zwykłe dźwięki
systemowe.
Tak więc ewidentnie się nie zrozumieliśmy co do przedmiotu pytania.

--
Wojtek